Veel gestelde vragen
-
Kun je als particulier bij Habeco kopen?
Als verfgroothandel leveren we alleen aan professionele verwerkers van verfproducten. Om bij ons te kunnen kopen moet je ingeschreven zijn als debiteur. Je kunt je inschrijven via de link inschrijven
-
Waarom moet ik ingeschreven worden bij Habeco?
Als verfgroothandel leveren we alleen aan professionele bedrijven en niet aan particulieren. Om misverstanden te voorkomen en tegen de juiste voorwaarden te kunnen leveren moeten we bedrijven inschrijven als debiteur.
-
Waarom ben ik verplicht mijn kvk nummer door te geven?
Omdat je met dit nummer kunt laten zien dat je bedrijf is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Hiermee voorkomen we ook dat particulieren onbedoeld producten bij ons gaan kopen of bestellen.
-
Moet ik een ingeschreven klant zijn om via de webshop te bestellen?
Om bij Habeco te kunnen bestellen en kopen moet je ingeschreven zijn als klant. Wij willen graag weten met wie we zaken doen.
-
Ik zie bij geen enkel product een prijs staan?
Dat klopt! Je moet eerst ingelogd zijn als klant om de prijzen te kunnen zien.
-
Waarom zie ik bij verfproducten geen prijzen?
Bij het op kleur maken van onze verfproducten maken we gebruik van basisverven en kleurpasta's. Omdat we in onze webshop geen receptenbank hebben kunnen we pas bij de mengmachine bepalen welke basisverf en pastacombinatie we moeten gebruiken voor het maken van de gevraagde kleur. Vandaar dat de prijs alleen achteraf bepaald kan worden.
-
Wanneer ik ben ingeschreven, kan ik dan in alle filialen kopen?
Jazeker! Je kunt onder dezelfde voorwaarden bij al onze filialen terecht.
-
Kan ik mijn facturen ook digitaal ontvangen?
Dat is mogelijk. Graag zelfs!
Hiervoor kun je contact opnemen met onze financiële administratie op telefoonnummer 055 - 577 23 45 vervolgkeuze 2.
Of een e-mail sturen naar info@habeco.nl.